Facebook

popusti & akcije kuponi

Home / zdravi saveti / U borbi protiv nesanice pomažu toplo mleko, ananas i banane

U borbi protiv nesanice pomažu toplo mleko, ananas i banane

zdravi saveti
Nameštaj | zdravi saveti | U borbi protiv nesanice pomažu toplo mleko, ananas i banane
U borbi protiv nesanice pomažu toplo mleko, ananas i banane

Istraživanja pokazuju kako je odraslima potrebno od 7,5 do devet sati sna, no pritom je važno obratiti pažnju na to koliko vremena odspavate odjednom. Probleme sa spavanjem mogu izazvati različiti zdravstveni problemi, poremećaj životne rutine ili stres.

 

Lekovi neka vam budu krajnji izbor, poboljšajte spavanje prirodnim načinima i hranom. Masne sireve i začinjenu hranu treba izbegavati.

 

Vežbanje

 

Za dobar san potrebno je vežbati barem 20 minuta četiri puta četiri puta nedeljno. Posebno se preporučuje brzo hodanje ili trčanje, ples, plivanje. Vežbanje vas rešava stresa i učvršćuje telo, što su važni preduslovi za dobar san jer vam se produbljuje disanje i ojačava kardiovaskularni sistem.

 

Opuštanje

 

Umesto televizije, pre spavanja slušajte muziku, meditirajte ili čitajte literaturu koja vas usrećuje i smiruje.

 

Kafa i alkohol

 

Napitke s kofeinom ograničite i pijte u prepodnevnim satima. Alkohol vam neće pomoći u uspavljivanju.

 

Pazite na vreme

 

Pokušajte legati i buditi se uvek u isto vreme jer telu odgovara ujednačen ritam. Vodite dnevnik spavanja, uvedite rituale poput kupanja pre sna, idite u krevet ranije, čak i vikendom.

 

Lekovi

 

Ako patite od hronične nesanice izazvane drugim zdravstvenim problemima, lekove vam može propisati isključivo vaš doktor. Pre nego što posegnete za sredstvima za smirenje, isprobajte prirodne načine za bolji san i ništa ne uzimajte na svoju ruku.

 

Intima

 

Boljem snu pridoneće i seksualni odnosi, odnosno intiman odnos s partnerom. Biće dovoljno i malo maženja, nežnih reči te zagrljaja.

 

Ishrana

 

Poslednji dnevni obrok neka vam bude barem pola sata pre odlaska na spavanje. Ananas i banane, toplo mleko i keks, pomoći će boljem snu, a izbegavajte masne sireve, začinjenu hranu koja može izazvati probavne probleme ili povećati nivo šećera u krvi.

Kontaktirajte nas putem društvenih mreža

Korisni linkovi

Health
Health | Uređenje doma | Nameštaj
best health
best health | Uređenje doma | Nameštaj
mens health
mens health | Uređenje doma | Nameštaj
natural pharmacy
natural pharmacy | Uređenje doma | Nameštaj
womens health
womens health | Uređenje doma | Nameštaj
naturals health
naturals health | Uređenje doma | Nameštaj
pharmacy times
pharmacy times | Uređenje doma | Nameštaj
prevention
prevention | Uređenje doma | Nameštaj
shape
shape | Uređenje doma | Nameštaj
total health
total health | Uređenje doma | Nameštaj