Facebook

Hemofarm

Home / Zdrava ishrana i dijeta / 24 sjajna načina za ravan stomak

24 sjajna načina za ravan stomak

Zdrava ishrana i dijeta
Nameštaj | Zdrava ishrana i dijeta  | 24 sjajna načina za ravan stomak
24 sjajna načina za ravan stomak

Iako je poželjno da svakodnevno uradite bar jednu seriju vežbi, predstavljamo vam 24 odlična načina da na brz i lak načina postignete taj čuveni mit - RAVAN STOMAK.

 

1. Dan započnite sa čajem od đumbira. On će ubrzati probavu i sprečiti naduvavanje stomaka.

 

2. Umesto doručka napravite omlet od belanaca.

 

3. Pojedite bananu. Ona je prepuna kalijuma koji reguliše zadržavanje vode u telu.

 

4. Iz prehrane izbacite luk, artičoke, kukuruz, kelj, blitvu, spanać i pečurke. Ove namirnice su zdrave, ali izazivaju nadutost.

 

5. Zaboravite na žvake jer žvakanjem gutate vazduh koji vas nadima.

 

6. Izbegavajte slatkiše i energetske čokoladice koje sadrže žitarice i zaslađivače.

 

7. Uživajte u jelima s peršunom jer je snažan regulator probave.

 

8. Uživajte i u tamnoj čokoladi koja sadrži 70 posto kakaa ili više.

 

9. Od jutra jedite više malih obroka i to svaka 3 do četiri sata . To će podstaći probavu.

 

10. Jedite polako. Tako ćete progutati manje vazduha, a dobro prožvakana hrana brže će se probaviti.

 

11. Sokove zamenite limunskom vodom. Pijte puno vode jer je limun snažan duiretik, a hidratacija ubrzava metabolizam.

 

12. Izbegavajte piti na slamku jer tako ćete progutati više vazduha.

 

13. Izbegavajte gazirane i slatke napitke. Mehurići i šećer najgora su kombinacija za vaš stomak.

 

14. Beli stomak i testeninu zamenite onima od celih žitarica jer su bogate vlaknima koja su ključna za probavu.

 

15. Izbegavajte masnu hranu jer je teško probavljiva.

 

11. Sokove zamenite limunskom vodom. Pijte puno vode jer je limun snažan duiretik, a hidratacija ubrzava metabolizam.

 

12. Izbegavajte piti na slamku jer tako ćete progutati više vazduha.

 

13. Izbegavajte gazirane i slatke napitke. Mehurići i šećer najgora su kombinacija za vaš stomak.

 

14. Beli stomak i testeninu zamenite onima od celih žitarica jer su bogate vlaknima koja su ključna za probavu.

 

15. Izbegavajte masnu hranu jer je teško probavljiva.

 

16. Čuvajte se alkohola, barem do zabave jer može poremetiti crevnu floru i izazvati nadutost.

 

17. Barem 15 minuta iskoristite za pešačenje. To će ubrzati metabolizam.

 

18. Tokom dana popijte još jedan čaj od đumbira i cimeta.

 

19. Preskočite mleko i sireve jer oni kod odraslih mogu izazvati nadutost.

 

20. Popijte probiotik koji je prepun dobrih bakterija koje regulišu probavu.

 

21. Dan pre preskočite večeru ili neka ona bude ranije i vrlo lagana.

 

22. Napravite kupku od šoljice morske soli. Magnezijum iz soli podstiče znojenje kojim izbacujete tečnost iz tela.

 

23. Čuvajte se slane hrane. So zadržava vodu u telu.

 

24. Ako ste gladni, grickajte bademe. Oni neće izazvati nadutost, ali će vas zasititi.

 

izvor: cosmopolitan