Facebook

hemofarm top

Home / Psihologija i duh / Kundalini joga: 6 vežbi koje pomažu da ostvarite sreću u ljubavi

Kundalini joga: 6 vežbi koje pomažu da ostvarite sreću u ljubavi

Psihologija i duh
Nameštaj | Psihologija i duh | Kundalini joga: 6 vežbi koje pomažu da ostvarite sreću u ljubavi
Kundalini joga: 6 vežbi koje pomažu da ostvarite sreću u ljubavi

Kundalini joga je izuzetno delotvorna terapeutska tehnika za uklanjanje emotivnih blokada koje nas sputavaju da ostvarimo sreću u ljubavi. Primarni cilj joj je oslobađanje od unutrašnjih sumnji, razvijanje sposobnosti da duboko slušamo sebe i dostignemo svoje najbolje „ja“. Tek kao samosvesne ličnosti, rasterećene strahova i predrasuda, možemo da ostvarimo zdrave partnerske odnose i maksimalne rezultate u svakodnevnom životu.

– Kundalini joga nam pomaže da sebe potpunije volimo. Bez osnove koju čini ljubav prema sebi mi se oslanjamo na spoljne veze i od njih zavisimo. Nijedna zavisnost nije dobra, pa ni ona u ljubavnim vezama. Iz nje se rađaju uznemirujuće emocije karakteristične za zaljubljenost. Kundalini joga nas, s druge strane, osposobljava za pravu ljubav, koja donosi ispunjenje, zadovoljstvo i spokoj – objašnjava Džozef Amanbir, čuveni njujorški učitelj kundalini joge i akupunkturolog.

Kundalini joga ne zahteva promenu savremenih životnih stilova i namenjena je svima, bez ograničenja. Džozef Amanbir predlaže šest vežbi koje možete da radite kod kuće, a demonstrira ih Sanda Lukić, sertifikovani joga učitelj iz „Kundalini kluba Beograd“.



1. Povećava privlačnost i harizmu

Položaj strelca jača nervni sistem i koncentraciju. Oslobađa nas strahova, vraća samopouzdanje i daje istrajnost ratnika. A te osobine čine nas privlačnim i harizmatičnim. Iskoračite desnom nogom i savijte je u kolenu pod pravim uglom. Levu nogu ispravite, stopalo postavite pravo. Namestite ruke kao da držite luk i strelu. Prste skupite u pesnice, a palčeve podignite nagore. Gledajte u daljinu preko palca desne ruke. Dišite kroz nos, dugo i duboko. Držite ovaj položaj od tri do pet minuta, pa ponovite sve s drugom stranom tela.


2. Otvara srce za ljubav

Ova vežba je vid meditacije, koja otvara naše srce za ljubav. Sedite u turski sed. Pružite ruke ispred sebe i spojte dlanove. Ruke su paralelne s podom, laktovi ispruženi. Snažno udahnite na nos, raširite ruke ustranu i povucite ih što više unazad. S izdahom vratite ruke u prvobitan položaj. Uskladite pokrete s dahom, ponavljate ih ritmično, umerenom brzinom 26 puta. Zatvorite oči s oncentracijom na tačku između obrva. Možete dodati i mantru „Sat-Nam“– „ja sam istina“. Mentalno ponavljajte „Sat“ s udahom i „Nam“ s izdahom.


3. Pomaže da razumemo drugog

Ova vežba jača nas i fizički i mentalno. Oba aspekta ključni su za uspeh u ljubavi. Fizičkasnaga je važna za seks, a mentalna nam omogućava da zaista razumemo i prihvatimo partnera.
Sedite u turski sed i ispravite leđa. Savijte laktove pod pravim uglom da nadlaktice budu paralelne s podom, prsti ispruženi i skupljeni, a dlanovi usmereni nagore. Zatvorite oči i usmerite pažnju na
tačku između obrva. Udahnite duboko na nos, a s izdahom izgovorite„Hammmmm“. Osetite vibraciju ove lekovite mantre, koja znači „mi“ i povezuje naše srce s univerzumom. Radite vežbu tri minuta.


4. Leči stare rane

Posle ove vežbe davne emotivne povrede više neće opterećivati vaše srce. Bićete slobodni za nova iskustva. Sedite u turski sed. Ruke stavite u molitveni položaj na centar grudi i triput izgovorite „Ong-Namo-Guru-Dev- Namo“ – „klanjam se pred tvorcem unutar mene“. Blago udaljite šake jednu od druge i ispružite prste da im se vrhovi dodiruju. Dišite na nos – udišite pet sekundi, zadržite dah
pet sekundi, pa izdišite pet sekundi. Pogled usmerite na vrh nosa. Vežbajte 11 minuta. Za kraj udahnite duboko, zadržite dah 10 sekundi i izdahnite. Ponovite dvaput uz mantru „Sat- Nam“ – „u meni je istina“.


5. Unosi mir u dušu

Ova vrsta meditacije jača srce i pluća i pomaže nam da sagledamo sebe i svoje emotivne veze u novom svetlu. Da delujemo punim srcem. Sedite u turski sed. Ruke stavite u molitveni položaj na centar grudi i triput izgovorite mantru „Ong-Namo-Guru-Dev-Namo“. Postavite levu šaku na srčani
centar, a desnu ruku savijenu u laktu tik uz trup. Spojte kažiprst s palcem, a ostale prste opružite. Duboko udahnite na nos. Zatvorite oči ili gledajte pravo kroz poluzatvorene oči. Radite meditaciju od tri do pet minuta. Udahnite i izdahnite duboko triput i recite „Sat-Nam“.

Farmacija | Medicina | Psihologija i duh | Kundalini joga: 6 vežbi koje pomažu da ostvarite sreću u ljubavi Farmacija | Medicina | Psihologija i duh | Kundalini joga: 6 vežbi koje pomažu da ostvarite sreću u ljubavi Farmacija | Medicina | Psihologija i duh | Kundalini joga: 6 vežbi koje pomažu da ostvarite sreću u ljubavi Farmacija | Medicina | Psihologija i duh | Kundalini joga: 6 vežbi koje pomažu da ostvarite sreću u ljubavi

Kontaktirajte nas putem društvenih mreža

Korisni linkovi

Health
Health | Uređenje doma | Nameštaj
best health
best health | Uređenje doma | Nameštaj
mens health
mens health | Uređenje doma | Nameštaj
natural pharmacy
natural pharmacy | Uređenje doma | Nameštaj
womens health
womens health | Uređenje doma | Nameštaj
naturals health
naturals health | Uređenje doma | Nameštaj
pharmacy times
pharmacy times | Uređenje doma | Nameštaj
prevention
prevention | Uređenje doma | Nameštaj
shape
shape | Uređenje doma | Nameštaj
total health
total health | Uređenje doma | Nameštaj