Facebook

Beopanax carvaxyl

Home / Prevencija / Mislite na zdravlje – vežbajte i dok sedite!

Mislite na zdravlje – vežbajte i dok sedite!

Prevencija
Nameštaj | Prevencija | Mislite na zdravlje – vežbajte i dok sedite!
Mislite na zdravlje – vežbajte i dok sedite!

Dugotrajno sedenje negativno utiče na zdravlje, a može dovesti do problema kao što su slabljenje mišića, problemi s debelim crevom, loše držanje i problemi sa kičmom.

U idealnom slučaju trebalo bi da ustanete svakih sat vremena, rastegnete se, napravite par iskoraka i slično. Pošto u većini slučajeva to nije moguće, predstavljamo vam šta možete da radite dok sedite kako ne bi došlo do mišićne neaktivnosti celog tijela.

Budite nemirni

Nemojte samo nepomično da sedite. Tapkajte stopalima, migoljite se na stolici i slično. Takođe, istresite ruke, protegnite glavu i vrat, sedite uspravno, ispravite lopatice. Bitno je samo da ne sedite ukočeno i mirno sve vrijeme.

Ispravite noge

Ispravite noge tako da budu paralelne s podom i da vam se zategnu mišići butina. Držite noge u tom položaju nekoliko sekundi, spustite ih pa ponovite opet. Za veću otpornost, stavite jednu nogu preko druge i radite vežbu.

Trbušni mišići

Dok sedite zategnite mišiće na stomaku. Držite ih zategnute nekoliko sekundi, opustite i ponovite koliko god puta možete. Takođe, pokušajte da podignite stopala par centimetara od poda, držite ih kratko u tom položaju i spustite. Ponovite po želji.

Kontaktirajte nas putem društvenih mreža

Korisni linkovi

Health
Health | Uređenje doma | Nameštaj
best health
best health | Uređenje doma | Nameštaj
mens health
mens health | Uređenje doma | Nameštaj
natural pharmacy
natural pharmacy | Uređenje doma | Nameštaj
womens health
womens health | Uređenje doma | Nameštaj
naturals health
naturals health | Uređenje doma | Nameštaj
pharmacy times
pharmacy times | Uređenje doma | Nameštaj
prevention
prevention | Uređenje doma | Nameštaj
shape
shape | Uređenje doma | Nameštaj
total health
total health | Uređenje doma | Nameštaj