Facebook

Hemofarm

Home / Fitness / Najbolji dani u nedelji za vežbanje

Najbolji dani u nedelji za vežbanje

Fitness
Nameštaj | Fitness | Najbolji dani u nedelji za vežbanje
Najbolji dani u nedelji za vežbanje

Ljudi najčešće sa svim počinju u ponedeljak – sa dijetom, sa iskorenjivanjem stare navike, sa uvođenjem nove navike. Prema istraživanjima, najviše ljudi počinje sa vežbanjem u ponedeljak, jer su na taj dan najviše motivisani da paze na svoje zdravlje. Postavite ciljeve isped sebe i trudite se da ih dosegnete.

 

KO STE U PONEDELJAK NADUVENI I IZGUBLJENI NAKON VIKENDA

 

Najbolje vežbe za vas su vežbe visokog intenziteta sa trenerom ili malom grupom ljudi.

 

Metabolički fitnes, koji kombinuje vežbe snage i kardio, jedan je od najboljih načina da sagorite kalorije i mast, pokazuje jedno istraživanje. Ostali ne staju kada vi stanete i tako vas podstiču da radite dalje: ovaj tip vežbi visokog intenziteta za izgradnju mišića pomaže vašem telu da nastavi da sagoreva kalorije i nakon što prestanete da vežbate. Dovoljno je da idete na ove vežbe tri puta nedeljno (ponedeljak, sreda, petak).

 

AKO STE U PONEDELJAK ŽELJNI DA OSTANETE SAMI NAKON BUČNOG VIKENDA

 

Najbolje bi bilo da radite „vinyasa jogu“ sa ritmičnim protokom, tokom koje ćete se ponovo povezati sa svojim telom i mentalno spremiti za radnu nedelju koja je pred vama.

 

Samoću nećete pronaći u teretani. Ponedeljak je jedan od najhaotičnijih dana, pa zato pobegnite od buke i nađite mir radeći jogu na nekom izdvojenom mestu.

 

AKO ŽELITE DA NADMAŠITE SOPSTVENI (ILI TUĐI) REKORD

 

Najbolje bi bilo da idete na grupno voženje bicikla. To vam pomaže da uvidite kakvi ste u odnosu na druge i tera vas da se više potrudite.

 

U ponedeljak ljudi obraćaju najviše pažnje na svoje vežbanje, tako da ćete zaključke do kojih dođete u ponedeljak doneti racionalnije.

 

AKO STE U PONEDELJAK ODMORNI, ORGANIZOVANI I SPREMNI ZA RAD

 

Najbolje je da svoju energiju iskoristite na jutarnje plivanje.

 

Ako vam nije teško da se u nedelju pred spavanje spremite i za plivanje, iskoristite nalet energije i počnite nedelju u vodi.