Facebook

Hemofarm

Home / Fitness / 4 vežbe koje su idealne za one koji dugo sede

4 vežbe koje su idealne za one koji dugo sede

Fitness
Nameštaj | Fitness | 4 vežbe koje su idealne za one koji dugo sede
4 vežbe koje su idealne za one koji dugo sede

Zbog dugotrajnog sedenja i malo kretanja može doći do različitih bolova i poteškoća, naročito štetnih za kičmu. Najčešći efekti dugotrajnog sedenja su slabi i ukočeni mišići, skraćene tetive i ligamenti, što na kraju izaziva loše držanje i bol u leđima i vratu. Najbolje rešenje su vežbe.

 

Ptica – Pas
Stanite u položaj, pridržavajući se u rukama i koljenima, dok su leđa ravna. Istovremeno podignite jednu ruku i suprotnu nogu, tako da leđa ostanu ravna, a zatim se vratite na osnovnu poziciju. Uradite 4 serije po 15 ponavljanja.

Podignite kukove
Lezite na pod i raširite noge, tako da koljena dođu u širini ramena. Podignite kukove, držeći ostatak tela na podu, a zatim se vratite u prvobitni položaj. Uradite 4 serije po 15 ponavljanja.

Protežite se unazad
Lezite na stomak. Podignite gornji i donji deo tela i držite telo kratko u toj poziciji. Vratite se u prvobitan položaj. Uradite 4 serije sa 10 do 15 ponavljanja.

Podizanje tereta
Većina vas sigurno kod kuće nema tegove, ali svaki teret je u ovoj vežbi dobrodošao. Možete iskoristiti i boce od 2 litre vode. Sedite na pod i naslonite grudi na koljena. Podignite ruke, a onda ih samo polako vratite. Uradite 4 serije sa 12-15 ponavljanja.