Facebook

Hemofarm

Home / Prevencija / 10 Malih zdravih stvari koje treba da učinite za sebe svakog dana

10 Malih zdravih stvari koje treba da učinite za sebe svakog dana

Prevencija
Nameštaj | Prevencija | 10 Malih zdravih stvari koje treba da učinite za sebe svakog dana
10 Malih zdravih stvari koje treba da učinite za sebe svakog dana

Hajde da budemo realni. Briga o zdravlju, zvuči kao da oduzima mnogo vremena, a tvoj život je već dovoljno zauzet. Sa druge strane, svi zaslužujemo da se osećamo dobro, zar ne? Otišli smo do stručnjaka kako bismo dobili jednostavni, praktični, svakodnevni savet koji će vas činiti da izgledate i osećate se energično, sjajno i sve ukupno zdravije.

1. Pronađite način da dodate još jedan mali koraka u svoj dan

Sedimo previše, kaže Martha Gulati, MD, glavni i odgovorni urednik Američkog koledža za kardiologiju CardioSmart. Približite se svojim 10.000 dnevnim koracima prebacivanjem samo jedne dnevne rutine: Parkirajte na kraju parkinga što dalje od kancelarije, izađite iz autobusa / podzemne železnice jednu stanicu ranije, dostavite poruku lično, a ne preko kurirske službe ili idite stepenicama umesto liftom ili pokretnim stepenicama. Budite aktivni koliko god je to moguće.

2. Izvadite slušalice - najmanje 5 minuta

Instruktor Pure Yoge Alison O’Connor veruje u svakodnevno provođenje vremena sa samim sobom. "Uzimanje nekoliko minuta za sebe - od društvenih medija, posla, zabave i ljudi - može ojačati put do mentalnog zdravlja.

3. Idi u krevet. Sada

"Spavanje je jedna od najosnovnijih aktivnosti ljudskog tela. Dok spavamo, naše telo je najefikasnije u oporavku i lečenju ", kaže O’Konor. Nutricionista iz Bruklina Julie Fishkin dodaje da većini odraslih treba barem 7-8 sati kako bi sprečili depresiju i zadržali stresne hormone u ležištu...

4. Dopunite bočicu sa vodom

Vecina nas ne pije dovoljno tečnosti (a ne, vino se ne računa - alkohol utiče na dehidraciju). Voda pomaže vašoj koži da izgleda sveže, čisti vaše telo od toksina, pomaže u održavanju zdravih funkcija creva (zbogom nadutosti, pozdrav ravnom stomaku) i čuva mišice od zamora. Ako već ne posedujete, kupite neku slatku bocu za višekratnu upotrebu koju cete želeti da pokažete svima na putu do hladnjaka ili kuhinje.

5. Uzmite nekoliko dubokih udaha i izdaha pre nego što pogledate telefon

Zaista, možete da dodate 60 sekundi dubokog disanja bilo kojoj drugoj svakodnevnoj navici koja je već deo vaše rutine. Prema rečima dr. Gulati, setite se da pravite pauze u radu i provedete jedan minut fokusirajući se na duboko disanje i pozitivna energija će vam pomoći da se bolje borite sa stresom.

6. Nosite nešto što volite

Osećaj samopouzdanja i sreće može doći od toga da znate da izgledate dobro, kaže stilistkinja "Forever Freckled" Carrie Greenberg. "Zaljubite se u svoju garderobu ponovo tako što ćete osvežiti neke klasične komade koje već posedujete i razmisliti o ulaganju u neku novu garderobu." Postarajte se da nosite nešto što vas čini fantastičnim svaki dan.

7. Uključite šporet. Ili rernu. Ili barem mikrotalasnu

Kuvanje obroka je više od načina da izrazite svoju kreativnost i uštedite novca, kaže lični kuhar i fitnes instruktor Alisa Gagarin iz Njujorka. "Samo sopstvenim kuvanjem hrane možete biti sigurni da jedete prave, cele, neprerađene namirnice", kaže Gagarin. "To vam daje potpunu kontrolu nad onim što se dešava u vašem telu." Navalite na voce, povrće, cela zrna, jaja, meso, morske plodove, orašasto voce, semena i mahunarke - i prestanite da jedete kada ste puni.

8. Namerno odaberite zdrave sastojake

Čak i ako niste u mogucnosti da pripremite svoj obrok, dr. Gulati predlaže pažljiv odabir barem jednog zdravog obroka ili užine u toku dana. Dodajte i bananu u već pripremljenu salatu ili dodajte još neko povrće u ceasar pileću salatu (dve ukusne opcije mogu biti: sušeni paradajz i špargle). "Jedna obična stvaru u toku dana koja je dobra za vas, vremenom će vam dokazati da možete sami da brinete o svom zdravlju."

9. Pazite na vaše potrebe

Bilo koja stvar može učiniti da se osećate zdravije, iz minuta u minut. Zato Ellen Friedrichs, profesor za zdravlje i seksualnost iz Brooklina, kaže da treba posmatrati naše potrebe iz trenutka u trenutak. "Shvatiti šta vam pomaže da se osećate balansirano i najmanje pod stresom, je najbolji način da održite vaše fizičko i mentalno zdravlje."

10. Recite istinu. (Čak i kada malo boli)

"Postupajući sa integritetom - gde su sve vaše reči i akcije usaglašene sa vašim osnovnim verovanjima - donose mir i osecaj slobode", kaže O’Konor. Ovo može izgledati izazovno, ali ona veruje da laganje ili ignorisanje vaših principa može da vas učini bolesnim i mentalno i fizički. "Živeti integrirani život daće vam sjajan osećaj ličnog zadovoljstva, živećete svoj najbolji, najiskreniji, najautentičniji život."

Kontaktirajte nas putem društvenih mreža

Korisni linkovi

Health
Health | Uređenje doma | Nameštaj
best health
best health | Uređenje doma | Nameštaj
mens health
mens health | Uređenje doma | Nameštaj
natural pharmacy
natural pharmacy | Uređenje doma | Nameštaj
womens health
womens health | Uređenje doma | Nameštaj
naturals health
naturals health | Uređenje doma | Nameštaj
pharmacy times
pharmacy times | Uređenje doma | Nameštaj
prevention
prevention | Uređenje doma | Nameštaj
shape
shape | Uređenje doma | Nameštaj
total health
total health | Uređenje doma | Nameštaj