Facebook

Hemofarm
Diona Hospital

Home / Prevencija / Vežbe koje vas mogu spasiti od srčanog udara

Vežbe koje vas mogu spasiti od srčanog udara

Prevencija
Nameštaj | Prevencija | Vežbe koje vas mogu spasiti od srčanog udara
Vežbe koje vas mogu spasiti od srčanog udara

Nova su istraživanja bazirala su se na analizi prikupljenih informacija od strane oko 500 000 osoba, starih od 40 do 69 godina, i njihove genetske predispozicije u periodu od 6 godina te su zaključili kako samo malo više fizičke aktivnosti može očuvati zdravlje srca za visokih 49 posto kod osoba koje imaju genetske predispozicije za infarkt.

Koje vežbe voli srce?

Brzo hodanje: Jedna je studija utvrdila kako hodanje dva i po sata nedeljno smanjuje rizik od srčanog ili moždanog udara za čak 30 posto, iako mnogi stručnjaci preporučuju hodanje i do 60 minuta pet puta sedmično. Toliko je, naime, potrebno kako biste srcu osigurali optimalno zdravlje.

Trčanje: Kao i kod hodanja, morate početi laganijim tempom, pet minuta se rastezati pre samog trčanja. Studija univerziteta Stanford School of Medicine tvrdi kako redovno trčanje ne samo da pomaže srcu, već i usporava proces starenja.

Vožnja biciklom: Najbolja prednost ovakvog vežbanja jeste da održavate ubrzan ritam otkucaja srca kroz duži vremenski period. Stručnjaci preporučuju najmanje 20 minuta vožnje biciklom kako biste izvukli maksimalnu korist.

Kontaktirajte nas putem društvenih mreža

Korisni linkovi

Health
Health | Uređenje doma | Nameštaj
best health
best health | Uređenje doma | Nameštaj
mens health
mens health | Uređenje doma | Nameštaj
natural pharmacy
natural pharmacy | Uređenje doma | Nameštaj
womens health
womens health | Uređenje doma | Nameštaj
naturals health
naturals health | Uređenje doma | Nameštaj
pharmacy times
pharmacy times | Uređenje doma | Nameštaj
prevention
prevention | Uređenje doma | Nameštaj
shape
shape | Uređenje doma | Nameštaj
total health
total health | Uređenje doma | Nameštaj